Winkelwagen
U heeft geen artikelen in uw winkelwagen
SINDS 2009 IS HET PRINCIPE VAN THINKING MU OM DE GEGENEREERDE IMPACT TE VERMINDEREN.
Ze reduceren omdat de middelen beperkt zijn en vasthouden aan wat niet werkt niet langer voldoende is.
Bij THINKING MU investeren ze in het verminderen van collection samples, kledingstukken per seizoen en afval in hun productieketen. Kortom, ze investeren in het verminderen van alles wat niet positief is voor de planeet.
Less is always more.
Door middel van hun collecties stellen ze een andere manier van handelen voor, een andere manier van denken. Een andere manier om mode te produceren en te begrijpen.
Een meer bewuste en verantwoordelijke manier van kleden.
DE BETEKENIS VAN DUURZAAMHEID IS HET IN STAND HOUDEN VAN DE HUIDIGE SITUATIE, MAAR IS IN STAND HOUDEN WAT WE NU HEBBEN...
ZINVOL?
Bij THINKING MU denken ze van niet.
Het is geen doel meer en het is een toevluchtsoord geworden. De meeste merken omschrijven zichzelf als duurzaam en dat zijn ze niet. Daarom identificeren zij zich niet met dit concept. Hun missie gaat verder dan verkopen: ze willen vandaag en morgen nuttig zijn.
Onze impact verkleinen is essentieel, maar we weten en hebben laten zien dat het beter kan. Wij allemaal samen. Door de balans te vinden met natuurlijke middelen en een positieve impact te genereren: REGENEREREN.
Door alles wat we van de natuur hebben gestolen terug te geven en de natuurlijke balans terug te vinden.
Hoe gaan we dat doen?
Door samen te werken met onze gemeenschap, met projecten die zich inzetten voor regeneratie en evenwicht.
REGENERATIE is onze inzet om dingen beter te maken voor de planeet en toekomstige generaties.